Altri

Jiangsu Zishan Biological Co., Ltd. (NEEQ: 836539) hè stata stabilita u 9 di maghju di u 2012 da Fujian Zishan Group Co., Ltd. una impresa naziunale di primura in l'industrializazione agricula, una di e prime dieci cumpagnie di alimenti in scatula in Cina, è una impresa chjave in l'industria alimentaria naziunale. Creazione d'investimentu. Hè una pratica chì u Gruppu Zishan s'impegna à l'applicazione di a tecnulugia muderna per sviluppà l'agricultura muderna. A cumpagnia prevede di introduce attrezzature è tecnulugia avanzate mundiali per custruisce u Parcu Industriale Zishan Edible Mushroom Silicon Valley in Cina in 3-5 anni.Cultivazione è basa di trasfurmazione.

U prugettu hè situatu à u latu uccidentale di a cità di Sanhe, u distrettu di Hongze, a cità di Huai'an, cunnisciuta cum'è "Perla di Huaishang" è "Terra di Pesci è Risi". U trasportu hè assai cunveniente. A zona hà un clima distintu tuttu l'annu, cù precipitazioni abbondanti è una temperatura media annuale di 14 ° C. Hè ancu estremamente riccu in risorse idriche. Si trova à menu di 3 chilometri da u lagu Hongze. A zona hà una zona di piantazione di granu è di risu di alta qualità di 600.000 mu, è u numeru annuale di allevu di pollame Più di 15 milioni, paglia di granu di alta qualità è letame di pollulu furniscenu materie prime sufficienti per a produzzione in fabbrica di Agaricus bisporus. A cumpagnia prevede d'investisce un totale di 500 milioni di yuan in 500 ettari di terra. Dopu à u cumpiimentu di u prugettu, a pruduzzione annuale di Agaricus bisporus hè di 35.000 tunnellate, chì pò pruduce 20.000 tunnellate di Agaricus bisporus in scatula è funghi saliti. U redditu da e vendite serà di 500 milioni di yuan, u prufittu è l'impositi saranu di 25 milioni di yuan, 800 posti di travagliu seranu furniti, è 2500 agricultori diventeranu ricchi.

U prugettu hè fermamente sustenutu è curatu da i cumitati lucali di i partiti municipali, distrettuali è cumunali è dipartimenti di u guvernu. A prossima fase è a seconda fase di u prugettu anu investitu 150 milioni di yuan in 323 ettari di terra, è anu custruitu un attellu di cuntrollu di temperatura automatica di 15 tonne umitu di bisporus funghi seminariu di piantazione 2 Ci sò 107 camere, 26 tunnel di fermentazione in u primu è u secondu fasi, è un attellu di funghi di sale. Una sala di caldaia, un centru di distribuzione di energia, un attellu di fabricazione di a terra, un magazinu, è una stanza di almacenamentu di batteri. Una stanza di imballu è frigorifera, un centru di raffreddamentu è riscaldamentu. A seconda fase di u prugettu hè stata finita in settembre 2015 è ufficialmente messa in produzione. U prugettu di a terza fase di u parcu industriale prevede di custruisce di novu 3 linee di produzzione di alimenti cumpresi u fungu bisporu è a so linea di pruduzzione di trasfurmazioni in scatula, è custruisce una nova casa di piantazione di funghi di 32.000 metri quadrati, chì pò trasfurmà 15.000 tunnellate di funghi bisporus è altri alimenti annu. Dopu chì u prugettu hè cumpletamente cumpletu, si stima chì a produzzione annuale di Agaricus bisporus sia di 35.000 tonnellate, Agaricus bisporus in scatula è 20.000 tonnellate di funghi in salmu pò esse produtti, è 2.500 agricultori diventeranu ricchi. Oghje ghjornu, a custruzzione di a casa di piantazione di funghi in terza fasa cù una pruduzzione annuale di 4000 tunnellate di bisporu hè iniziata, è prughjetti di trasfurmazioni prufondi cum'è i funghi in scatula è u suchju cuncentratu sò ancu in pienu sviluppu.